piątek, 11 listopada 2016

Szarawo... wszędzie!

Hejka Kochani... 

Z racji tego że jeszcze mamy porę roku zwaną jesienią...
Za moim oknem prześwita zza rolety szarówka, więc mam dla was propozycję kolejnej szarości... :P
Szarości, którą można nacieszyć oko...

Kolor szary dzięki swoim właściwościom wprowadza do całego look'u równowagę.. Doskonale współgra z pastelami – do szarego pasuje róż, błękit, żółty czy nawet zieleń, ale jest również idealnym partnerem dla barw intensywnych, takich jak czerwień, burgund czy ciemny fiolet. Kolor szary to spokojny, neutralny dodatek. To kolor zawsze modny.

Pierwszą moją propozycją jest bransoletka w kolorze Szarym ze srebrnymi dodatkami :) 

Sami spójrzcie i oceńcie jak Wam się podoba... :D







Jest szara ze srebrem a teraz będzie szara z czernią... 

Zobaczcie :)








Kochani! Z góry dziękuję Wszystkim za uwagę :)
Jeżeli macie ochotę dajcie znać co sądzicie o moich pracach! 

Wasze wszystkie komentarze i wszystkie plusiki są dla mnie ogromną motywacją do tworzenia kolejnych błyskotek :)

Życzę wszystkim miłego dnia :) 
Pozdrawiam Kochani! 

14 komentarzy:

  1. Przepiękne te szarości i te dodatki do nich! Jestem pod dużym wrażeniem Twoich prac! A zdjęcia robisz świetne po prostu! Perfekt! Pozdrawiam Malwina Chamioło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Szarość to można powiedzieć że jest to kolor taki neutralny który pasuje do każdej stylizacji :) Ja jestem nieodwołalnie w nim zakochana ! Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. U mnie za oknem dziś, białawo dość - śnieżek spadł :)
    Uwielbiam kolor szary i wszystkie jego odcienie,właśnie za to, że jest kolorem neutralnym:)i pasuje niemalże do wszystkiego. Bransoletka podoba mi się bardzo. Fotografie, które zrobiłaś, świetnie oddają jej piękno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za tak miłe słowa :) U mnie jeszcze śniegu nie widać, ale tylko wypatrywać jak się pojawi... Szarość w ostatnim czasie jest bardzo na topie więc współpracuję sporo własnie z tym kolorem :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Podobają mi się obie, chociaż ta ze srebrem - bardziej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... :) obydwie są piękne... :P Chociaż ja też bardziej skłaniam się do tej z dodatkiem srebra :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Woow... Jakie piękności! Ta szarość jest fantastyczna! Ogolnie rzecz biorąc Twoje prace sa przepiękne i wykonane perfekcyjnie! Plus to zdjecia robisz świetne! Bravo! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za miły komentarz :) Oj tak w końcu doszłam do perfekcji z robieniem zdjęć bo kiedyś bywało różnie w tym temacie :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Tworzysz piękne bransoletki! Super dobierasz kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) miło czytać takie komentarze :) które są dla mnie motywacją do działania :):*
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Obie robią wrażenie :-) bardzo mi się podobają, wyglądają niesamowicie elegancko :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję :)) W tych szarościach coś jest... obie propozycje wyglądają obłędnie :))
      Pozdrawiam serdecznie :):* buźki :*

      Usuń
  7. Ooooo jej ale piękne!! Super bransoletki, obydwie w moim guście! Gratuluje dobrego smaku i talentu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo :) miło mi z tego powodu :)) Jestem z siebie wręcz dumna!
      Pozdrawiam :*

      Usuń