poniedziałek, 7 listopada 2016

Klasyczna czerń !!

Hej Kochani, dzisiaj trochę o klasyce... czyli o klasycznej czarni.
Czerń - najciemniejsza z barw. Jest kolorem konserwatywnym i doskonale współgra z niemal każdą barwą.
Dla tego też jest czerń, jest moc jak to się mówi :D
Wersja nr. 1: głęboka czerń w połączeniu z koralikami shamballa ( koral szklany czarny 10 mm )


Propozycja nr. 2: ze z złotą przekładka z czarnymi cyrkoniami...


Wersja nr 3: Koraliki mrożone czarne ze srebrną przekładką z czarnymi cyrkoniami...


Wersja nr 4: Korale mrożone czarne z emaliowaną zawieszką w kształcie kota :)




10 komentarzy:

  1. Oooo tak moje klimaty... Klasyczna piękna czerń! Zakochalam się w tych propozycjach! Lovli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) dla mnie też czerń jest piękna :)

      Usuń
  2. Piekna ta czerń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś w tym jest! Piękna głęboka czerń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna klasyka :) Ten kolor ma to "coś" w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka zawsze najlepsza :) przynajmniej jak dla mnie... uwielbiam ten kolor! Pod każdą postacią :P :)

      Usuń
  5. Czarny mój kolor. Wszystkie piękne, a jak dla mnie 4 propozycja - złoty dodatek i z kotkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam czerń :) 4 propozycja jest urocza z tym czarnym kociakiem :)

      Usuń