poniedziałek, 7 listopada 2016

Niebieskie Marine!

Witajcie Kochani... 

Już dawno nosiłam się z zamiarem założenia bloga o Bransoletkowaniu :) ale zawsze kończyło się to na dobrych chęciach. Aż do dzisiaj... z racji tego że jestem akurat chora, grypa nie odpuszcza, jest czas... postanowiłam spełnić swoje małe marzenie i podzielić się z Wami swoimi pomysłami w tworzeniu biżuterii :P 


Wykonuję biżuterię z koralików szklanych o różniej wielkości i różnych tonach kolorystycznych, z dodatkiem koralików shamballa i innymi drobiazgami typu przekładki, zawieszki itd. 


Przedstawiam bransoletki wykonane z koralików szklanych w kolorze Marine. Kształt koralików to kula 8 mm. 


A oto i pierwsza z nich ...







I kolejna wersja tego koloru z innymi dodatkami :)







                                                               :)

12 komentarzy:

  1. Morski kolorek :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się zdecydowałaś. Życzę Ci wiele satysfakcji i serdecznie witam w gronie robótkowo zakręconych. Myślę, że poznasz tu wiele fantastycznych osób, tak jak ja, gdy zaczynałam swoją blogową przygodę:) Pozdrawiam Cię serdecznie i ciepło w ten chłodny listopadowy dzionek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki piękne, za słowa otuchy :) Tego się trzymam że tak będzie :)
      Pozdrawiam serdecznie :) buźki :)))

      Usuń
  3. Wooow jeans ! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. ❤❤❤❤❤ zakochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię To!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wakacje mi sie przypominają... Ten kolor jest extra :-D jestem po wielkim wrażeniem :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuję :) typowo wakacyjny :) kolor morza :D do mnie też wracają wakacyjne wspomnienia :))

      Usuń