wtorek, 15 listopada 2016

Reniferowo - Rudolfowo... ;p

Kochani Witajcie!

Kilka dni temu było Mikołajowo a teraz równie świątecznie ale będzie - RENIFEROWO! 

A i owszem na tapecie dzisiaj będą królować Renifery.
Przedstawię Wam 2 propozycję Reniferowego Szaleństwa! 

A oto i 1 z nich : 

Z dodatkiem malachitu, bieli i oczywiście złota, plus Reniferowa zawieszka :)








iii propozycja nr 2:

Typowo w wersji zimowej - białej tym razem z dodatkiem srebra :) 










Kochani jeżeli macie ochotę dajcie znać, która propozycja bardziej  przypadła Wam do gustu, a może obydwie... :)

Z góry dziękuję za uwagę i za każdy komentarz i/lub plusik :)
Tak jak Wam już pisałam to dla mnie ogromna przyjemność i wielka motywacja do działania czytać te wszystkie mile komentarze!

Pozdrawiam Was Kochani i Miłego Dnia Wam życzę! 


 :*********

24 komentarze:

  1. Wooow piękne! Dla mnie obydwie są cudne! Bravo! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) dla mnie taki komentarz to balsam dla oczu! :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Staram się aby cały czas zachwycały :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Na żywo wyglądają jeszcze piękniej :))

      Usuń
  4. Fajne świąteczne bransoletki! Jeśli chodzi o mnie to druga propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miły komentarz :) dla każdego coś się znajdzie :)

      Usuń
  5. Prześliczne obie bransoletki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Również Pozdrawiam Ciepło :))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu za miłe słowa :) Jestem zmotywowana do świątecznego działania :))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dzięki Kochana :) Bardzo mnie to cieszy, że obydwie przypadły Ci do gustu :D

      Usuń
  8. Oby dwie świetnie wyglądają, ale ta pierwsza - komponowanie kolorów mega! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :) Achhh tak... ta pierwsza z dodatkiem Malachitu jest fenomenalna :D razem z bielą tworzą fajny efekt :))

      Usuń
  9. Śliczne są :-) bardzo fajny pomysł na biżuterię świąteczno zimową :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anitko bardzo :) cieszę się, że spodobały ci się moje świąteczno - zimowe bransoletki :))

      Usuń
  10. Prawdziwy Renifer Rudolf �� czerwononosy!! Piękna bransoletka! Uwielbiam twoją biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Och tak jest to prawdziwy Renifer Rudolf Czerwono-nosy :)))

      Usuń
  11. Wersja z malachitem jest super, uwielbiam ten kolor. Renifer mnie rozbroił <3
    Pozdrawiam
    www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No powiem, że ten kolor jest nieziemski :> Świetnie komponuje się z różnymi kolorami ubrań i dodatków! Ja osobiście uwielbiam zestawienie Malachitu z czernią i khaki :)
      Renifer jest słodki :) doskonale współgra z całością! :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń