środa, 9 listopada 2016

Miętuski!

Heeej Kochani... 

Dzisiaj ugoszczę Was na moim blogu iście miętowo... :) 

Kolor miętowy - Tak zwana morska woda, odcień zielononiebieski, barwa szlachetnej odmiany berylu o nazwie Akwamaryna!
Energetyczny, orzeźwiający – kolor miętowy jest wręcz stworzony do różnych stylizacji! Oryginalny odcień zieleni pasuje właściwie do każdego typu urody i karnacji, pięknie podkreślając ich atuty. 

Pierwszą moją propozycją jest bransoletka w kolorze mięty z pozłacaną zawieszką w kształcie kółka :) 
Sami zobaczcie... 










Ja się zakochałam w tym kolorze po prostu <3

Pragnę Wam przedstawić kolejną wersje mientuskową... tym razem z zawieszką złotą, emaliowaną gwiazdką... 







Kochani dajcie znać jak podobają Wam się moje bransoletki... z góry dziękuję :))) iii pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. Woooow fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki są bardzo ładne i obie wersje mi sie podobają! Ja również lubię ten kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz :) ach tak ten kolor jest wspaniały :) chociaż przyznam się szczerze, że jakiś czas temu za nim nie przepadałam :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bransoletki sa nieziemskie. Wszystkie kolory sa super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Bardzo lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu też :) Pozdrawiam cieplutko Maju :)))

      Usuń
  5. Śliczna bransoletka, kolorek ma przepiękny.
    Pozdrawiam i powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ach tak kolor jest zniewalający :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. W tym kolorze wspaniale się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest urok mięty :) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię miętowy. Śliczne prace.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też od niedawna :P ubóstwiam ten kolor :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Piękne prace:) Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Będę zaglądać częściej :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ach ta mięta! Jestwm zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooooooooow!!! Super mięta!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolor faktycznie jest nieziemski :))

      Usuń
  11. Cukierasy miętowe!! Są idealne! Z kółkiem najlepsza! Oczywiście jak dla mnie :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Dokładnie cukiereczki miętowe :) Świetnie się prezentują na każdej dłoni :)

      Usuń