piątek, 23 grudnia 2016

Duety!

Witajcie Kochani Moi...

Dzisiaj tak dokładnie dzień przed świętami Witam Was już w klimacie świątecznym :) 

Korzystam z ostatniej wolnej chwili w tym dniu :)  Zaraz trzeba się zbierać za przyrządzanie świątecznych pyszności :D Choinkę muszę jechać kupić, stroiczki przygotować... u mnie w tym roku wszystko na ostatnią chwilę :P taki mam młyn :P ale mam nadzieję, że się wyrobię i wszystko pójdzie po mojej myśli! Już za to trzymam kciuki!

Dzisiaj duety i to wcale nie świąteczne będą gościły w moim poście :p

Pierwsza propozycja z tonowane kolorki odcień puderowy  i szarość :)  i złote dodatki :) 













Druga propozycja to malachit plus mięta i złote dodatki...










Kochani! Z góry dziękuję Wszystkim za uwagę :)
Jeżeli macie ochotę dajcie znać co sądzicie o moich pracach! 

Wasze wszystkie komentarze i wszystkie plusiki są dla mnie ogromną motywacją do tworzenia kolejnych błyskotek :)

Życzę wszystkim Wesołych, radosnych, spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia :) I gdyby mnie już tu nie było przed końcem roku... Hucznego i pijanego Sylwestra oraz szczęśliwego wskoku do Nowego Roku 2017!

Buziaki Kochani  Moi!



" Żeby się żyło, żeby się wiodło, żeby 

się chciało i żeby się mogło..."



Pozdrawiam Kochani! 



24 komentarze:

  1. Dzieki Kochana tobie równiez wszystkiego Naj w świeta i w Nowy rok :) no i udanego Sylwaka :)) Pozddrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa zapomniałam bransoletki piękne :) dla mnie osobiście ta druga propozycja! Malachit wali na kolana.... meeega!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) o tak malachit jest wspaniały po prostu :)

      Usuń
  3. Cudne bransoletki, zwłaszcza malachitowe :) Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo Kochana:) miło mi z tego powodu, że malachit przypadł ci do gustu :D

      Usuń
  4. Woooow piękne duety! Ja również życzę Wesołych Świąt! I szczęśliwego Nowego roku! Pozdrawiam :)

    Piękne tworzysz cuda!:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Duety są świetne, chociaż ja częściej korzystam z 1 propozycji :P Bo malachit noszę jak by to powiedzieć odświętnie :p

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Główne zdjęcie na blogu cud miód malona! Bransoletki wszystkie co do jednaj nieziemskie! Wesołych Świąt Kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo świąteczne :) Dziękuję pięknie :) I pozdrawiam! :* Buźki !

      Usuń
  6. Wesołych Świąt! Podglądam cie juz jakis czas i za kazdym razem wchodzac na twojego bloga kipie zachwytem! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło z tego powodu ! Pozdrawiam :**

      Usuń
  7. Piękne bransoletki.Super kolory.Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej jakie piękności ��

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne bransoletki.hehe i pod kolor pazurki zrobione :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Kochana za miły komentarz :) z paznokciami takie zestawienie kolorystyczne to raczej przypadek :P
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  10. Piękne duety! Podziwiam! Paznokcie extra! Może pomyśl nad założeniem bloga na ten temat! :_D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję podwójnie za miły komentarz odnośnie bransoletek i paznokci :)) Coś będę myśleć w tym temacie :) Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Perfect! Very interesting!!!!

    OdpowiedzUsuń