środa, 14 grudnia 2016

Srebrzyście Inaczej !

Hejka Kochani!

Dzisiaj będzie troszkę inaczej czyli nie koralikowo... tak jak bywa to zwykle na moim blogu :)

Kreacja srebrzysta dzisiaj na mojej tapecie... powstała na zamówienie mojej znajomej :)
Bez żadnego planu i projektu zabrałam się do pracy, nad zrobieniem czegoś z opisu mojej znajomej! I ot tak właśnie powstała!
Początki bywają trudne tak ja mówi się czasem i tak też było w moim przypadku :)  ale z każdym kolejnym krokiem na przód byłam pozytywnie zaskoczona efektem swojej pracy :D
Więc po zakończeniu pracy, zaskoczona była podwójnie, że wyszedł taki piękny efekt tej bransoletki :) Znajoma zaniemówiła z wrażenia! Stwierdziła fakt że idealnie odwzorowałam jej myśli  w swojej pracy! :)

Z resztą już Wam pokażę jak wygląda ta nie zwykła bransoletka :)











Kochani! Z góry dziękuję Wszystkim za uwagę :)
Jeżeli macie ochotę dajcie znać co sądzicie o moich pracach! 

Wasze wszystkie komentarze i wszystkie plusiki są dla mnie ogromną motywacją do tworzenia kolejnych błyskotek :)

Życzę wszystkim miłego i przyjemnego dnia :) 


Pozdrawiam Kochani! 







22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz :) Właśnie z myślą o Sylwestrze między innymi powstała ta bransoletka :))

      Usuń
  2. Wooow coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w rzeczywistości prezentuje się jeszcze piękniej :))

      Usuń
  3. Piękna! Idealna na wieczór wigilijny i inne eleganckie okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Mam nadzieję, że zagości na dłoni właścicielki w Wigilię i święta :) Zresztą będę widzieć jak wpadnie w 2 dzień świąt :) czy króluje :D

      Usuń
  4. Witam :) Dzięki Temu, że zostawiłaś komentarz u mnie wiem, że istniejsz i mogę podziwiać Twoje prace. Bransoletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Madziu :) niezmiernie miło mi z tego powodu :D Ciesze się!
      :*

      Usuń
  5. No to teraz szczęka mi opadła na podłoge i nie mogę jej podnieść! WOW WOW WOWWWWWWW!!WIelkie wow. Jestem zaurczona i oczarowana, wspaniała robota Kochana :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za tak miłe słowa! Dodały mi skrzydeł :***
      Też jestem zadowolona z efektu końcowego :)
      Buźki :**

      Usuń
  6. MEGA!! Nieziemska bransoletka! Extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Faktycznie wygląda nieziemsko :D

      Usuń
  7. Dziękuję za wizytę u mnie!
    Fajnie, że mogłam tu trafić :)
    Stworzyłaś piękną bransoletkę i z przyjemnością obejrzałam kilka poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko Dziękuje bardzo :) za miłe słowa :) Ja również dziękuję za Rewizytę :))
      Pozdrawiam Serdecznie :D

      Usuń
  8. Wygląda super, zapytam z ciekawości czy jest ciężka ? Jestem zwolenniczką cięższych bransoletek bo wtedy czuje że je mam a nie zgubiłam :]
    Pozdrawiam
    www.wpuszczonawmaliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz! Miło mi z tego powodu :) Tak jest troszeczkę cięższa od zwykłej koralikowej bransoletki :) I właśnie o to chodziło aby była bardziej okazała i co za tym idzie cięższa :) I udało się osiągnąć ten efekt :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Fenomen!!! Piękna bransoletka! Idealna do stylizacji sylwestrowej! Bravo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaardzo! Niezmiernie mi miło z tego powodu :)

      Usuń
  10. O mamo jaka piękność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i dziękuję pięknie za miły komentarz :D

      Usuń
  11. Pomysł przedni na zrobienie takiego cuda! Podziwiam pomysł... I kunszt wykonania! Bransoletka wygląda nieziemsko! Przyciąga uwagę. Uwielbiam takie ciężkie bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niezmiernie miło mi z tego powodu :) Pomysł padł szybko, bez projektu, bez przygotowania i powstało coś tak pięknego :) bransoletka na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciu :))

      Usuń