piątek, 20 stycznia 2017

Trio!

Witajcie Kochani,

Z racji tego, iż moje klientki są bardzo wymagające... i zamawiają u mnie przeróżne rzeczy :)
Teraz wpadło do głowy trio :) i dwa najczęściej zamawiane zestawy :)
Podzielę się z Wami tym szaleństwem :P Właśnie tymi dwoma zestawieniami kolorystycznymi, które zrobiły taką furorę :D 

Pierwsza propozycja :) 







I kolejna propozycja Trio : 








Kochani! Z góry dziękuję Wszystkim za uwagę :)
Jeżeli macie ochotę dajcie znać co sądzicie o moich pracach! 

Wasze wszystkie komentarze i wszystkie plusiki są dla mnie ogromną motywacją do tworzenia kolejnych błyskotek :)

Życzę wszystkim miłego i przyjemnego dnia :) 


Pozdrawiam ! :***

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ogromnie mi miło z tego powodu! Pozdrawiam serdecznie Kochana :** Buźki :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu za miły komentarz :** Bardzo się cieszę ! Pozdrawiam Cieplutko :) Buziaki :**

      Usuń
  3. Przepiękne kolory ! WYgląda cudnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie Kochana za miłe słowa :) Dostałam kolejny zastrzyk energii do tworzenia błyskotek :) Pozdrawiam :** Buziaczki :**

      Usuń
  4. Ale piękne! Szczególnie ta 2 propozycja! P.S. Paznokcie świetne! Sama sobie robisz? Czym malowane te dmuchawce? Pozdrawiam Ewka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ogromnie miło mi z tego powodu :* Druga propozycja jest bardziej wyrazista od pierwszej... ze względu na mocny akcent czerni w zestawie! Co do paznokci to sama sobie robię :P Dmuchawce malowane Rapidografem Rystor :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :)) bardzo mi miło z tego powodu :)

      Usuń
  6. Zestaw drugi to cała ja! Kolory idealne dla mnie! Jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za tak miły komentarz :) Szczerze powiedziawszy to dla mnie też drugi zestaw jest idealny! Ma w sobie pazur :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Idealne trio! Nr 1 i nr 2... Super blyskotki! Oby tak dalej. Bravo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) dla każdego się coś znajdzie ciekawego :)

      Usuń
  8. Wow wow wow! Super zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze trio bardzo mi się podoba, drugie też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze ������

    OdpowiedzUsuń