poniedziałek, 8 maja 2017

Szafirowo!


Witajcie, 


Dzisiaj podzielę się z Wami mim drugim udanym podejściem do bransoletki koralikowej. Co prawda mimo obaw powstała dość szybko... z czego jestem dumna :) pomyliłam się myśląc, iż mam do tego dwie lewe ręce... na szczęście ambicja nie pozwoliła mi się poddać i tak oto jest Szafirowa Piękność! :)








Kochani! Z góry dziękuję Wszystkim za uwagę :)
Jeżeli macie ochotę dajcie znać co sądzicie o moich pracach! 

Wasze wszystkie komentarze i wszystkie plusiki są dla mnie ogromną motywacją do tworzenia kolejnych błyskotek :) Za co dziękuję z całego serca :) <3<3<3





Pozdrawiam Kochani! 

7 komentarzy:

  1. Woooow ale piękność!!! PIĘKNA, ELEGANCKA BIŻUTERIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję baaaardzo <3 :**** Kolor jest nieziemski :))

      Usuń
  3. Cudowna bransoletka w pięknym kolorze.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)) ogromnie miło mi z tego powodu :))) Pozdrawiam cieplutko :)) buźki :*

      Usuń