środa, 19 kwietnia 2017

Kolorowooo!

Witajcie Kochani, 


Dawno mnie tutaj nie było, brak czasu zabija wszystko! Ale obiecuję postaram się to zmienić :) Dzisiaj mam dla Was parę letnich, wakacyjnych propozycji bransoletkowych :)

Pierwsza z nich to kolory ostatnio bardzo popularne wśród moich klientek :D

Czyli turkus z odcieniem niebieskim lub granatowym jak kto woli :P 






I kolejna propozycja bardziej pastelowa :) kolejna która robi furorę :) to połączenie koloru brzoskwiniowego z barwą ecrue :))








Kochani! Z góry dziękuję Wszystkim za uwagę :)
Jeżeli macie ochotę dajcie znać co sądzicie o moich pracach! 

Wasze wszystkie komentarze i wszystkie plusiki są dla mnie ogromną motywacją do tworzenia kolejnych błyskotek :) Za co dziękuję z całego serca :) <3<3<3




Pozdrawiam Kochani! 
Miłego dnia wam życzę :***


4 komentarze:

  1. Ale piękności :))) Dla mnie pierwsza propozycja jest obłędna :) do stylizacji z jenasami idealna! Pozdrawiam i podziwiam :D P.S. Paznokcie są exxxtra!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ogromnie mi miło z tego powodu! :) Zgadzam się do jenasów idealnie pasuje :)))

      Usuń
  2. Ślicznosci! Nic tylko nosić i podziwiać ;))

    OdpowiedzUsuń